Hanne Marte:)

Monday, December 19, 2005

GOD JUL!!


Mitt hjerte alltid vanker
i Jesu føderom
Der samles mine tanker
som i en hovedsum
Der er min lengsel hjemme
der har min tro sin skatt
Jeg kan deg aldri glemme
velsignet Julenatt

Då e det på tide med eit nytt innlegg for å ønske dokke alle ei gledeleg og velsigna jul! Ej he komt heim, og e allereie i god gang med jobbing på sjukeheimen og apoteket...kjekt med litt peng, so fe ej heller ta mej fri i romjula:) Da kjem min kjære Ole oppover, og det gleda ej mej selvfølgelig VELDIG til!!

Det tegna til å bli en flott ferie, familien e samla, snøen he funne veien til Ulsteinvik, vi he vore på veldig koslig juletrehogging (og snøbading - bildet;)) og i kveld skal vi ha grautfest med familien Viseth - gode tradisjonar!!:) og mange fleire koslige ting står for dør, kan nemne pepperkakehus-pynting med Ragnhild og familien, julenattiné, ski++ mykje som skal skje før julekvelden kjem, og det lika ej:)

Jeppsi, skrive sikkert litt meir i jula, men inntil då: HA EI STRÅLANDE JUL MINE KJÆRE VENNAR, BEKJENTE OG ANDRE SOM MÅTTE FINNE VEIEN TIL BLOGGEN MIN:)

4 Comments:

  • At 5:07 AM, Blogger Familien Sukka said…

    Fint bilde Hannus. Må sei eg misunne deg som har fått ferie allerede. Men, det e ikkje lenge igjen nå... Om eit døgn har eg ferie og e på siste julehandel med Geir Allan og Ole Martin. om halvanna døgn blir det heim te trivselsbygda Kvilldal, og om 9 dager e det opp te storbyen med sjarm Ulsteinvik. Glede meg stort te begge deler. Glad i deg Hannus:)

     
  • At 5:39 AM, Blogger Hanne Marte said…

    Gleda mej masse ej også!! til du kjem altså;) Gjer siste halve døgn til so bra som mulig, og nyt ferien klokka ett i morga: VEL fortent!! gla i dej me Ole...

     
  • At 12:14 PM, Blogger ane marie said…

    hei hurra hannus pannus! nå er det bare 1 jobbedag igjen, så er det tut og kjør over fjella og hjem:) blir så kjekt med juleferie! NB - jeg er OGSÅ glad i deg! hihi;)

     
  • At 8:15 AM, Blogger Annika said…

    Ville berre seie god jul ej:)
    Jobba dessverre litt for mykje på feil side av fjorden ej:(
    Men håpe vi rekke et hei før du reise. Når reise du forresten?

     

Post a Comment

<< Home