Hanne Marte:)

Saturday, February 24, 2007

Endelig!!



Da he ej hatt min fyrste topptur i Bergensområdet!:) Fantastisk med en sann fridag i oppgåveskrivinga! Kjekk gjeng (Ole, Geir Allan, Irene, Ragnhild og Eirik), greit ver (dunjakka va GOD å ha) og festlig føre - jepp, vi datt vel alle meir enn en gong:P
På tirsdag reise Ole og ej heim til Ulsteinvik!! Skal bli veldig kjekt, blir nok en goood del skriving der også men skal nok få til nåken tura og anna gøy:) Kan ikkje sei anna enn at ej he det bra!!

6 Comments:

  • At 9:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Det såg jammen herligt ud! Kå topp va d? ;-)

     
  • At 7:43 PM, Blogger Hanne Marte said…

    Vi va på Byrkjefjell! Veldig grei topp å gå på,kan anbefalast:)

     
  • At 5:58 PM, Blogger ane marie said…

    Ser ikke verst ut det heller! Men for øyeblikket er jeg ganske fornøyd med den barbeninte tilværelsen;)

    Stor klemm!!

     
  • At 6:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    All ros for at du har trappet opp aktiviteten på bloggen din:)
    Ser frem til videre lesning.

    Si ifra om du føler for å finne på no. Skal bare kverke forkjølelsen min først, så er jeg sprengklar for litt action.

    Snakkes muligens på tirsdag;)

    Annjay

     
  • At 7:34 AM, Blogger Hanne Marte said…

    Takk for rosen Annjay!! Det inspirera til vidare skriving;) hehe...god bedring, håpe vi sjåast på tirsdag!! Trallala

     
  • At 3:26 AM, Blogger Annika said…

    Det såg ut som ein flotte tur - sjølv om det også såg litt kaldt ut - etter påkledninga å dømme...

    Håper alt står bra til der. Kjekt at du "starta opp igjen" bloggen din. Eg har fresha opp min litt i dag. Om eg får brukt den så mykje gjenstår å sjå...

    Klem, Annika!!

     

Post a Comment

<< Home