Hanne Marte:)

Friday, December 15, 2006

Heime i godbygda:)




Etter ein tivolitur (flyvertinna sine ord;)) med Widerøe, he ej no satt mine bein på Hodr si jord! Må sei det va veldig godt å kome heim no...Kjekt å få litt orntli kvalitetstid med familien, og hærlig å vere i ei god og varm stue uten å bekymre sej d fnugg for ka straumprisen blir;)

Akkurat no sitte ej på jobben til pappa: å skal lese litt til eksamen, greit å kome sej vekk frå godsofaen, tven og alt det andre ej kan gjer når ej e heime...so fe i alle fall lest litt da:) Skal ikkje klage, akkurat no syns ej d e veldig interessant d ej lese på, so da kan ikkje d bli bedre!!

Veret e no på det same, i dag gjekk straumen i heile Ulsteinvik, va nok eit lyn som kræsja systemet litt! Men d va no litt koslig morgen da, med stearinlys og greier...minte mej litt om "gamle-dager", følte straumen gjekk oftare då...hehe... Det va tider det;) Håper du he d bra der du e!! Lykke til m lesinga alle dokke som stressa for tida, og GOD FERIE, nyt julas fred og ro, hærrrlig:)

7 Comments:

  • At 6:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    God ferie Hanne Marte.SNAKKES 3dje juledag .

     
  • At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Det hørtes ut som en flytur jeg IKKE ville vært med på! Her har vi hatt en finfin helg i bergen, og nå har jeg til og med oppdatert bloggen min!

    Vi snakkes!! Snart er det jul!:)

     
  • At 12:10 AM, Blogger aasen said…

    Herleg å skode at du nyttar nemninga Hodr, Hanne Marte! Kredibilitetsstrøymingar bortover gata til deg!

     
  • At 4:46 AM, Blogger Hanne Marte said…

    Hehe, må bruke det vakre ordet på vår fagre øy veit du;) Klar for Ticket to ride snart eller??;)

     
  • At 9:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    Høres ut som ein artig flytur :).. Fantastisk godt med ferie!! Savner litt snø i tretoppene, men ellers begynner julestemninga å senke seg!! Du må ha ei riktig GOD JUL Hanne Marte, så håper jeg ikke eksamensfrustrasjonen tar overhånd!! Jeg ringer deg nok rett over nyttår når panikken tar over etter julesteminga :).. Men intill da så ønsker jeg deg en god juleferie!!

     
  • At 3:12 AM, Blogger Frøken Gjerde said…

    gooood jul!!! håpa du får ei koselig feiring sammen med familien der oppe i vik. eg har no vendt tilbake til nautøya, og nyte livet.. oopptatt med familiemiddaga og sånn før du reise igjen eller?love ya- klem

     
  • At 5:10 AM, Blogger Hanne Marte said…

    Så koselig med kommentara frå dokke da!!! Ja, no går det slag i slag...men GLEDE MEJ til å ta det heilt lugnt no dei to neste dagane!:) Ha ei goooood jul dokke også! Love yah 2;) klem

     

Post a Comment

<< Home